حسین پناهی
وبلاگ دانشجویان گفتار درمانی ورودی 90 علوم پزشکی شیراز

قبر مرا نیم متر کمتر عمیق کنید تا پنجاه سانت به خدا نزدیکتر باشم.


بعد از مرگم، انگشت‌های مرا به رایگان در اختیار اداره انگشت‌نگاری قرار دهید.


به پزشک قانونی بگویید روح مرا کالبدشکافی کند، من به آن مشکوکم!

ورثه حق دارند با طلبکاران من کتک ‌کاری کنند.


عبور هرگونه کابل برق، تلفن، لوله آب یا گاز از داخل گور اینجانب کیدا ممنوع است.

بر قبر من پنجره بگذارید تا هنگام دلتنگی، گورستان را تماشا کنم.


کارت شناسایی مرا لای کفنم بگذارید، شاید آنجا هم نیاز باشد!

مواظب باشید به تابوت من آگهی تبلیغاتی نچسبانند.


روی تابوت و کفن من بنویسید: این عاقبت کسی است که

زگهواره تا گور دانش بجست.

دوست ندارم مردم قبرم را لگدمال کنند. در چمنزار خاکم کنید!


کسانی که زیر تابوت مرا می‌گیرند، باید هم قد باشند.

شماره تلفن گورستان و شماره قبر مرا به طلبکاران ندهید.


گواهینامه رانندگیم را به یک آدم مستحق بدهید، ثواب دارد.

در مجلس ختم من گاز اشک‌آور پخش کنید تا همه به گریه بیفتند.

 

از اینکه نمی‌توانم در مجلس ختم خودم حضوریابم قبلا پوزش می طلبم !


نظرات شما عزیزان:

مصرزاده
ساعت22:24---31 تير 1391
سلام دوستان و همکاران عزیز طاعاتتون قبول باشه وب قشنگ و پرمحتوایی دارین خوشحال میشم به وب منم سر بزنید

pourya
ساعت19:35---28 ارديبهشت 1391
سلام خدمت همه شمادانشجویان گرامی...این آدرسی روکه پایین نوشتم ادرس فروشگاه من هستش...20درصد تخفیف برای همه محصولات....دیدن ضرری نداره،یه سری بزنید www.s-soheyl.eshopfa.biz

یکی از ما
ساعت13:49---17 آذر 1390
متقلب خودتو نشون بده
................................
مرد باش


یکی از ما
ساعت13:48---17 آذر 1390
تو پرانتز چی نوشتی؟ لری بلد نیستیم
ترجمه لطفا
پس موندگار شدین؟
برات ارزوی موفقیت دارم


پژمان
ساعت12:36---17 آذر 1390
من با اسم خودم نظر میدم من به اسم یکی از ما هیچ نظری ندادم (وتیلت قسم وجون شرمت الله) تنها گذاشتن گلا تو گلخونه گناهه مگه میشه گلایی مثل شمارو تنها گذاشت

یکی از ما(اورجینال)
ساعت12:39---16 آذر 1390
افرین!
یاد بگیر دیگه تقلب نکنی!
راستی تغییر رشتتون جدیه؟
هرجا هستی موفق باشی


پژمان
ساعت11:43---16 آذر 1390
عجب مانوری دادی اورجینال اب به دهنم خشک شد دو تا التیماتوم اینجوری واسه چینی ها بری دیگه یه دونه جنس بنجل تو ایران نمیبینیم

یکی از ما(اورجینال)
ساعت14:05---15 آذر 1390
به به میبینم با اسم مستعار بنده جولون میدی؟
عمو بده
هر کی هستی توبه کن
اوکی؟
ایشالا تو هم میری خونه غصه نخور.
منظورت از این جوری چیه؟
مگه قراره تو دانشگاه حال کنیم؟ عمو قراره درس بخونیم.
زیر سایه امام حسین ع


یکی از ما
ساعت4:25---14 آذر 1390
سلام خدمت دوستای گلم که رفتین holiday و سالی به 12 ماه تو وبلاگ خبری ازتون نیست ..یه سر برید وبلاگ های گروه های دیگه رو نگاه کنید..تا کی میخواید اینجوری باشید..اخرای ترم هستیم ..منتظرتون هستم..دلتم واستون تنگ شده..بهتون خوش بگذره.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 12 آذر 1398برچسب:,
ارسال توسط پرویز پاسدار

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 18
بازدید کل : 47317
تعداد مطالب : 37
تعداد نظرات : 253
تعداد آنلاین : 1